niedziela, 24 lutego 2013

Słowem wstępu

Witajcie!
Nazywam się Mizumi, w tym roku skończę 25 lat, mam 164 cm wzrostu, niebieskie oczy i włosy ciemny blond. Z natury bywam trochę introwertyczna, ale zawsze robię dobre pierwsze wrażenie, dlatego szybko przełamuję pierwsze lody. Charakter? Typowo kobiecy (zmienność nastrojów niestety mnie nie omija!). Jaka jestem? Romantyczna, często z głową w chmurach. Lubię się śmiać, choć często nawiedzają mnie czarne myśli. Jestem ambitna i jeżeli na czymś mi zależy, to walczę o to do upadłego. A najbardziej w sobie lubię swoją spontaniczność. Mam tysiąc pomysłów na minutę i nigdy nie wiadomo, który zrealizuję :).

 Cześć!
Jestem Czarcik, mam 26 lat czyli jakby na to nie spojrzeć,  jedną nogą jestem już w grobie :). Poza tym mam 182 cm wzrostu, średniej długości blond włosy i niebieskie oczy. Do napisania czegokolwiek więcej o swojej osobie moja przesympatyczna współ-blogerka mnie nie zmusi, więc zmieńmy temat :D
Nooo mogę się dać namówić na to przełamanie lodów…
Cytrynowych ;P

(Cicho, tak żeby nie słyszał: Taaa, sprawię, że tutaj wszystko wyśpiewasz, tylko poczekam, aż Twoja czujność osłabnie :P. Cierpliwość się opłaca!)

Dlaczego zdecydowaliśmy się prowadzić bloga? Jak wiadomo, wojna płci trwa od zawsze. Ciągle mamy o coś pretensje do siebie. Ten blog to taka nasza desperacka próba zrozumienia drugiej płci. Czy się uda? Zobaczymy!
Desperackaaaa…
…ja po prostu Cię nie rozumiem, ale nie ma co epatować patosem. Sama sobie dramatyzuj :P
Kurwa, ale ja mądre słowa znam xD

Wcale nie wiesz, co to oznacza! Ja tu usiłuję poważnie podejść do sprawy, a Ty najpierw robisz zboczone, lodowe aluzje (co grzecznie przemilczałam), a potem stwierdzasz, że dramatyzuję! W dodatku popisujesz się jakimś pseudonaukowym bełkotem! I jeszcze klniesz! A co będzie, jak jakieś niewinne dziecko wejdzie na tego bloga? I nie myśl, że zabłyśniesz bezczelnością, bo to ja będę ulubienicą naszych czytelników :).

No to się czegoś w końcu dzieciaki nauczą!
Ja tylko wyraziłem swoją opinię. Czytelników sobie bierz, mogę Ci nawet swoich oddać w zamian za kilka seksownych czytelniczek
:) 
Tego też nie mogłaś przemilczeć? Byłbym wdzięczny^^

To może naucz się grzeczniej wyrażać swoją opinię? Trochę kultury by się przydało! Dlaczego wy, faceci jesteście tacy nieokrzesani? Zatrzymaliście się w epoce jaskiniowców! Złapać za włosy i do jaskini! Tylko to potraficie. Wszystko inne jest ponad wasze siły!

Nie doceniasz naszej techniki, wiesz dlaczego ciągniemy za włosy, a nie za nogę?

Nie jestem pewna czy chce wiedzieć, ale ok. Dlaczego?
Aby się ziemi nie nasypało:)
A nie daj boże już piasku :P
No i właśnie o tym mówię! Ja piszę poważnie, a Ty odwracasz kota ogonem!

Jak ja Ciebie nienawidzę…
Ja Ciebie też:)
Hmmm… daj mi się z tym kotem pobawić. Kocham Kociaki
:)
Kurwa....


By way of introduction

Hello!
My name is Mizumi, I have 25 years , I'm 164 cm tall, I have blue eyes and dark blond hair. By nature, I tend to be a little introverted, but I always do a good first impression, so I quickly break the ice. Character? Typically woman (mood swings, unfortunately I will not miss!). What am I? Romance, often with his head in the clouds. I like to laugh, though often dark thoughts haunt me. I'm ambitious and if I care about something, I fight for it to the death. In me I like the most my spontaneity. I have a thousand ideas in a minute and I never know which one be realized :).

Hi!
I’m Czarcik, I have 26 years, how would you look at it, I'm one foot in the grave L. Besides, I'm 182 cm tall, I have medium-length blonde hair and blue eyes. I don’t want to write anything more about my person and my NICE co-blogger wouldn’t  force me to do this, so let's change the subject: D
Yeaaa I can be persuaded to give me break the ice ...
Lemon: P

(Quietly, so as he can’t hear it: Yeah, I will make all sung here, just wait until you weaken your alertness of :P. Patience pays off!)

Why we decided to carry on blog? As you know, battle of the sexes takes forever. We still have something to blame each other. This blog is an our desperate attempt to understand the opposite sex. Will we succeed? We'll see!
Desperate ...
I just ... don’t understand you, but there is nothing to dazzle pathos. Itself dramatic :P
Shit, I know so wise words xD

You don’t  know what that means! I’m trying here to approach the matter seriously, and you're doing first perverted, ice allusions (as politely concealed), and then decided that I’m dramatic! In addition, you’re showing off some pseudo-scientific gibberish! And you curse! What will happen when any innocent child come to this blog? I don’t think that you shine your insolence, because I'll be a favorite blogger of our readers:).
Well, finally kids will learn something!
I just expressed my opinion. You can take readers, I can even give them in exchange for some sexy female readers :)
Therefore you can’t silence this too? I would be grateful ^ ^

So whether you can learn to express politely your opinion? A bit of culture to come in handy! Why do you guys are so ignorant? You’re still staying in the era of cavemen! Grab the hair and into the cave! That's all you can do. Everything else is beyond your strength!

Do not underestimate our technique. Do you know why we pull the hair, not the leg?

I'm not sure I want to know, but.. why?
Because we don’t want an earth to get in an inappropriate place :)
And God forbid, sand: P

Well, this is what I'm talking about! I write seriously, and you turn situation cat's tail (twist everything round)! How I hate you ...
I hate you too :)
Hmmm ... let me play with the cat. :)
 I love kittens!
Crap…

3 komentarze:

  1. Jak pięknie.
    Jak szczerze?
    Tak czy inaczej tematyka ciekawa, a i kreatywności nie brak.
    Coś czuję, że będzie się działo, ale mam drobną uwagę/radę - Mizumi zbyt łatwo dajesz się prowokować a Czarcik to typowy troll.
    Czekam na ciąg dalszy.
    ~Kaze~

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm a może po prostu chodziło o setkę cytrynówki a nie koniecznie "zboczone aluzje"Każdy rozumie jak chce:)
    Wąż&eWa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czy siak setka cytrynówki nie rozwiąże problemów damsko-męskich, choć od czasu do czasu jest jak najbardziej wskazana:)))
    Cat

    OdpowiedzUsuń